fredag, augusti 02, 2013

Gunga i en hammock...........

Bloggen för, för tillfället, ett stilla liv. Nästan ingenting alls har den här radhusinnehaverskan att skriva. Eller det har jag ju men det blir inte av. Ett stilla liv levs även IRL. Ledontet försvann till slut, jag kom ut ur bubblan och jag lovar! DET är en härlig känsla.
Har vilat, jobbat, sovit och vilat igen. Rätta medicinen. Så haver Hjärtat inhandlat en hammock och gissa om det gungas i den?! Det är grejer det, ligga och gunga i en hammock och titta på molnen. Missade till och med Ernst på TV igår kväll. 1-0 till hammocken liksom.
Idag är det fredag. Jag gillar´t!

1 kommentar:

  1. För min del är det måndag. Sista semesterveckan. B1 och B3 med föräldrar på besök. Varmt i luft och vatten, otrolig semester! Kram/Ezter

    SvaraRadera