måndag, maj 25, 2015

Koka gryta, koka! Typ.

Denna måndag startade inte så bra, lindrigt sagt, men så stramade jag upp mig, kammade till mig och åkte med sonen till polisstationen för att fixa nytt id-kort, fikade hos Största Systern, fick hjälp att bära ned material till en sänggavel från lägenheten tre trappor upp och in i Cina-bilen, hade ett långt allvarligt samtal med "någon" som skulle kunna stötta mig och ta lite mer ansvar, handlade det nödvändigaste till kvällens middag på Ica, kraschade soffan och där ligger jag kvar.
Middag, laga dig!!!!!

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Fick ta bort min kommentar, bara halva kom med.
    I morgon är det ny dag, tisdag, då är det säkert bättre! Hoppas på att"någon" skärper sig!

    SvaraRadera
  3. På mitt pepp-kort för dagen står det: Detta är en bra dag :-)

    SvaraRadera