tisdag, maj 05, 2015

Ladda om......

När jag hade kokat det där kaffet och ägget igår hände det inte så mycket mer förrän sen eftermiddag. Kören hade konsert och jag bestämde mig för att vara med. Sagt och gjort. Tog på mig facet och åkte iväg. Det blev fantastiskt roliga timmar och  konserttimmen bara flög iväg sen. Det stämmer verkligen att man blir glad av att sjunga! Och skönt att orka, att bara sjunga och inte tänka på allt annat.
Idag har jag vilat. Gjort några matlådor tillsammans med Store Bror som laddat för praktikstart i morgon ända tills vi fick ett mail. Jobbstart uppskjuten till torsdag p g a ett arbetsplatsmöte i morgon så ingen finns kvar att ta emot sonen. Jorå'såatte....... Men det är nära nu!

2 kommentarer:

  1. Då har han en matlåda till nästa vecka redan!
    Så bra att du gick till kören! Allt som jagar bort tankarna är bra!

    SvaraRadera
  2. ja! Han har laddat upp ordentligt :)

    SvaraRadera