tisdag, september 08, 2015

När man får lite energi och sen gör av med den igen

Idag har jag lunchat med en kär kollega. Energiboostat. Sen var jag uppe på jobbet en sväng och träffade andra kollegor. Känner att jag längtar lite efter att börja jobba igen. Det är väl ett bra tecken?
Som inskolning ska jag vara med på en konferens med jobbet i morgon, heldag. På eftermiddagen lite "hopp och lek", på kvällen mingel med middag och dans.
Jag fegar och tar bilen så kan jag åka hem när huvudet inte orkar mer. Typ vid lunch.
EGENTLIGEN vill jag vara helt vanlig och orka hela programmet.
Jag blir helt trött av att bara försöka tänka ut hur jag ska göra, hur det kommer att bli och så vet jag att bara jag kommer dit så blir det bra.
OCH.
Jag kan åka hem när jag vill. Har inga krav, ingen närvaroplikt. Det borde ju inte kännas oroligt då men jag är inte stöpt i den här mallen. Heller.
En annan bra sak idag är att vi varit på Ortopedteknik med Lilla Systern och gjort avtryck för skoinlägg. Specialinlägg ska provas för att få bukt med höftsmärtorna. Det hoppas vi på!



2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra på "jobbet". Kul att få vara med :) Ny profilbild ser jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gick bra!!! Ny bild, yes! Påminner om den fantastiska resan…….

      Radera