torsdag, maj 11, 2017

Det här med att vara särbo .....

.... innebär stundtals att jag känner det som jag är på fel ställe vid fel tidpunkt, har kläder jag vill ha pronto nu på det stället där jag inte är och då och då mest befinner mig mitt emellan farandes på min cykel. Nåja. Jag får i alla fall motion, frisk luft och blir bra på att "pendla" .....
Drömhuset såldes till någon annan lycklig själ så grattis till dem! Grattis till pardörrarna ut till altanen, sockerdricksträdet och knarriga trappan! 
Hjärtat tar det med ro så jag tycker han ska börja "pendla" .... så får vi se hur lång tid det tar innan husletandet steppar upp en nivå! 
(Nu är det ju inte så vansinnigt långt mellan oss, sisådär en kilometer eller två så vi sitter inte i sjön ).

2 kommentarer:

  1. Hehe, nä jag undrade just hur långt det var. Vad trist att någon annan fick köpa ditt hus :(

    SvaraRadera
  2. Jag vet PRECIS vad du menar! :)

    SvaraRadera