fredag, maj 05, 2017

Fredagsmys. Så småningom

Fredag. En solig en. Jag är trött. Har mycket att tänka på, det är turbulent på jobbet och snurrigt hemma. Jag behöver hitta en plats med stillhet ett slag. En stund för mig själv med Queen i lurarna. Betar av deras livekonserter, en efter en och njuter i fulla drag. Queen. Det är musik det! En stund i solstolen på verandan hägrar sisådär framåt fem-blecket men först jobba och sjukgymnastbesök.
En annan sorts musik levererar ju från Tommy Körberg! Ständigt denna Tommy! Jag blev tillfrågad av en kollega om jag kunde tänka mig att följa med på konsert fram emot jul och avnjuta skönsång från denna man. Om jag kunde tänka mig??? Jag kunde absolut inte tänka mig att låta bli så nu är det bokat och klart! Julkonsert. Check!

2 kommentarer:

  1. Tänk att du kunde tänka dig det ;) Det förstår jag inte :D
    Jag undrar hur dina tankar går med ett och annat...
    Ikväll ska vi träffa lillprutten :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och såklart! Trevlig helg! Ta det lugnt och bara var!

      Radera