tisdag, december 12, 2017

Att göra skillnad!

Fina Stora Systern, Lovisa, fyllde år härförleden. 26 år.  Hon önskade sig en present som gör skillnad för någon annan och hennes vänner uppmärksammade detta. De startade en bössa, en insamling i hennes namn för Musikhjälpen.
Så jag tänkte också uppmärksamma detta genom att lägga ut hennes inlägg från Facebook här på min blogg  om någon av er vill vara med. Att göra skillnad till det bättre för någon annan. En julklapp som heter duga!

”Idag startar Musikhjälpen 2017 - viktigaste veckan på hela året. Årets tema är fruktansvärt svårt, tungt och SÅ viktigt: BARN ÄR INTE TILL SALU

Varje minut säljs fyra barn i sexhandeln världen över. Fyra barn i minuten. Det går inte att ta in. Människohandel har blivit en av världens största organiserade brottsliga verksamheter. Låt oss sprida kunskap om detta extremt svåra och tunga ämne och tillsammans göra skillnad. För varenda unge.

Mina fantastiska vänner har startat en bössa i mitt namn som jag önskat mig i födelsedagspresent/julklapp. Tillsammans KAN vi göra skillnad. Jag skulle bli oerhört glad om du vill vara med. Stort som smått. 💖”

✨ Här kan du bidra:

✨ Här hittar du all information om MH2017: 

#MH2017






2 kommentarer: