onsdag, december 13, 2017

Julhantering

Igår var jag på yoga. Och idag med! Jag började med ett besök hos min sjukgymnast och timmen efter ett yogapass. Är jag då lugn och fin??? Jag motar julstress så gott jag kan. Det är en miljon saker att göra på jobbet och visst, det finns grejer att göra hemna med. Men så är det det här med viktiga ting och att välja. Så när sonen aviserar lite sämre mående hämtar jag honom och vi kurar skymning i soffan. Dricker kaffe, äter lussebullar och pratar en stund. Sen blir allt bättre och han går till sitt. Och jag till mitt. Med julpyntad själ! Viktiga grejer!

1 kommentar:

  1. Det blir jul oavsett vad man hunnit med. Jul i själen är viktigare än nåt annat! Krama sonen från mig och önska honom en riktigt härlig jul! Ja, de andra också förstås!

    SvaraRadera