torsdag, december 14, 2017

Torsdagsrus

Idag hade jag  en visning av informationshantering på ”firman” och fick ett mail efteråt, man tackade för en bra och informativ visning. Det gjorde min dag! Sen gick jag till gymet och vågade mig in i området med fria vikter för att köra knäböj. Det var jag och tio killar. Men har jag gett mig in i nåt så kör jag och en av dem gav mig lite tips. Jag fattade först inte att han pratade med mig så jag framstod väl som en snorkfröken innan poletten ramlade ned! Är man en i gänget på gymet då??? 
På hemvägen stannade jag på Plantagen. Julblommor inhandlade, check!
Resten av kvällen har tillbringats med House of Cards och äggmackor. Ägg på hårt bröd, finna det något godare???

1 kommentar:

  1. haha, en del personer AVSKYR när snubbarna kommer fram och ska tala om hur man ska göra. Mansplaining på deras hemmaarena typ. Jag har faktiskt inte varit med om det på mitt gym. Säger de bra saker på ett snällt sätt, så kan det kanske vara bra? Du är iaf grym som vågar dig in bland de fria vikterna. Vet själv att det krävs stort mod för att gå in där. Jag kan fortfarande tycka att det är jobbigt. Håller mig helst i min lilla hörna, som är avsides.

    SvaraRadera