lördag, oktober 15, 2022

Barnbarnshäng

Den här helgen är jag barnvakt på heltid. Jag hämtade det lilla livet från förskolan igår och vi gick hem och krattade löv på vår tomt. Jag skjutsade henne i skottkärran, hon busade med katten och efter middag, bad och goa somnade hon sött.
Idag har vi varit och tittat när Store Bror spelade handboll. Tittat och tittat. Hon var omkring med mycket spring i benen men vi var där. Liksom Lilla Systern med sambo så efteråt gick vi hela gänget och åt lunch på kvarterskrogen innan vi åkte hem.
Nu sover hon middag och jag ska göra detsamma. Over and out!




Bus med katten är kul!


2 kommentarer:

  1. Det tar på krafterna att vara barnvakt. Hoppas ni sov gott! Eval8

    SvaraRadera
  2. Tänk vad dessa barnbarn betyder för livsglädjen. Jag mös med min gofia i går, bara för att jag längtade. I dag har jag varit i Gävle och bevittnat när T skrev på kontrakt på lägenhet i E. Ett förstahandskontrakt i centrum! Lycka det också! Ta hand om dig!

    SvaraRadera