fredag, februari 20, 2009

Bebis, bebis......

Idag har jag sniffat på en 12 veckors bebis-flicka som jag har ett väldigt speciellt förhållande till. Jag har nämligen känt bebis-flickans mamma sedan hon var ca 6 år och jag var 16..... Hallå!!! 16 vs 6. I år alltså. Och nu är 6-åringen vuxen med man, hus och två barn. Jag är priviligerad. Jag får vara med. 6-åringen blev ju äldre och vi blev grannar. Hon blev barnvakt till mina barn. Och nu är hon mamma själv. Hon delar med sig. Jag och mina barn får vara del i hennes familj. Om det värmer och känns betydelsefullt? Hmmmm....Få se! Är klimatförändringen betydelsefull??? Tja! Bestäm själva................Typ! Det finns inget större än att bli accepterad av Storebror 4 år som presenterar Bebisflicka 10 veckor............ Livet är stort! Tack Mamma M och Pappa O!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar