fredag, maj 13, 2011

Andra bullar

Nämen HEJ hörrni! Det har varit lite problemsvårigheter att blogga idag. Som att banka på en stängd och låst dörr, man HÖR och VET att det är någon hemma men ingen öppnar. Och nu undrar jag ju var inläggen är? De som jag skrivit och som jag läste själv igår. Puts väck bara. Kanske ligger de och skramlar i en säck på Blogger-kontoret tillsammans med andra "putsväckborta-inlägg". Kommer de tillbaka? Och vad beror det hela på? Kommer förklaringen snart och vem kan den skyldige vara? Den som lever får se.
I brist på bloggeri har jag bakat bullar. Lilla Syster har musikcafé med skolan i morgon och ja, ett CAFÈ måste ju ha bullar att fresta publiken med. Mission completed.

10 kommentarer:

  1. Jag har min blogg hos Blogg.se som strulat ordentligt den senaste tiden. Därför har jag övervägt att flytta min blogg till exempelvis Blogger. Men det verkar ju inte var så mycket bättre där...

    SvaraRadera
  2. Det är första gången det händer så jag tycker inte det är så farligt. Dock kan jag tycka att det är kass att det tog så lång tid innan de uppdaterade informationen om vad som hände.

    SvaraRadera
  3. Jag har ju bloggat i mer än tre år nu och det är första gången det är något strul, så man får väl inte klaga. Men nog vill jag ha tillbaka de borttappade inläggen.

    SvaraRadera
  4. JA, man kan undra vart de tagit vägen :(

    SvaraRadera
  5. bra jobbat med bullbaken, har själv blogg.se, men vi hade problem förra veckan det är väl något virus som sprider sig blogg portaler emellan,

    SvaraRadera
  6. kom på att det är lite som udda sockor, helt plötsligt har man bara en, de är bara borta och aldrig finnes mer, vart dom tagit vägen är ingen som vet är nog samma med era inlägg

    SvaraRadera
  7. Vart lika för mej. Jag bloggade den 12:e och så den 13:e så var det borta. Jätte förvånad blev jag och nu när jag kikar idag så låg inlägget där. Trodde jag blivit helt flokig.

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Hehehe, förresten. Vi heter ju lika :)
    Du, ja la också din bedårande söta kisse på min blogg. Gick ej att motstå.

    SvaraRadera
  10. Det verkar som om det börjar vara ordning på eländet för den här gången i alla fall.
    Men det är ju inte helt fel att få lite annat gjort än att sitta vid datorn.

    SvaraRadera