onsdag, juli 06, 2011

Somliga dagar......................

Jorå. Onsdag. Jobb. Strålande SOL då såklart. Stapplar hem tidigare än planerat och blir liggande med migrän. Ryggskottet är ju mycket bättre så varför inte? Och tänka sig, precis just idag när jag legat sen klockan 12 med fördragna gardiner, våt handduk över ögonen, fullproppad med painkillers, klipps gräset på allmänningen utanför oss. Först med åkgräsklipparen BRUMBRUM och sen putsas kanterna så fint med något helvetesverktyg som LÅTER som en flock galna getingar. Ljuder fint i migränöron. Eller inte.
I morgon är en annan dag.
Thank God!

3 kommentarer:

  1. Jag som just tänkte gå ut och klippa gräset...
    Jag skiter i det.

    SvaraRadera
  2. Åh näää! Typiskt.
    Krya på dig och en stor kram.

    SvaraRadera
  3. Snart bättre hoppas jag. Migrän är lika onödigt som ormar enligt mig.

    SvaraRadera