onsdag, mars 28, 2012

Björn Skifs e väl grabben hela da´n???

Mitt-i-leva-vanligt-fast-annorlunda-vecka grottar jag mig i låtar med Björn Skifs.
Tills jag kom till denna. Då tog det liksom stopp.
Golvad.
Men jag reser mig som vanligt före 10 och planerar att åka och handla inför ett skoldisco på fredag.
Om jag bara vet vad jag ska handla. När jag ska handla. Med vem. Hur. Vart varorna ska levereras.
"Ta´t lugnt morsan" får jag höra.
"Det är inte förrän i morgon.....handlas......vi ska gö´ lista på klasstimmen..i mor.... fast näe......sen..."
"Discot är inte förrns på fredag"............
Jaha?
Så pass?
Och små detaljer som arbete?
Konserten med Lilla Syster?
Middagsbestyr?
OCH LITE ANNAT SMÅTT OCH GOTT????
"Oj, vad du tar i"??????????
"Är du stressad"????????????
Jag?
Hehe!
Närå. Inte särskilt. Bara lite.......förundrad.... över hur allt hela tiden trots allt går ihop sig på ena eller andra sättet.
Discot kommer så klart gå finfint. Fattas bara annat!


4 kommentarer:

  1. Du fixar det Cina, det gör du varje gång! Dina barn har en mamma som kan!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du har mycket omkring dig just nu. Hoppas att allt går bra och att du får ta igen dig efteråt. Barnen får väl passa upp dig då.

    SvaraRadera
  3. Hjärtat....hjälper till och håller i lite.
    Och så har du ju så rätt...det ordnar sig alltid på något sätt.
    Kram

    SvaraRadera