måndag, maj 13, 2013

Bramåndag!!!!

Först tjuter man floder och oceaner för att allt är så krångligt, ledsamt och slitigt. Sen. När proppen äntligen går ur och det ordnar upp sig med det ena och andra, tjuter jag floder och oceaner bara för att det är så ....... bra!
Alltså. Man får nästan skylla på pollensäsongen. Jäkla pollen! Känns väl kanske lite lättare att ha pollenallergi än "ha-det-bra-allergi", om någon frågar mig....... Man vill ju inte skrämma bort nån....
Annars haver jag inhandlat ett stycke fin gammal kaffeservis idag av en kollega, lyckats STORhandla på ICA Maxi utan inköpsnota (den låg kvar hemma på köksbordet) och kom hem med allt utom ketchup. För en teflon-panna som mig är det en bedrift. När jag kom hem hade Lilla Syster dessutom fixat klart middagen. Alltså. Det är så.....bra! Och måndag på det. Fantastiskt! Musik på det!


6 kommentarer:

  1. Ezter: Ja, fina Ezter! Det är sannerligen på tiden!!!!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Bra vibbar här, positiva saker. Plus att jag blir avis - jag vet låter helt galet - på att du kan gråta floder. När tårar kan komma av både bra och dåligt har man ju superkontakt med sina känslor...

    SvaraRadera
  3. Rent generellt blir jag lite nervös när folk är så galet positiva... Men det är okej när du är det - härligt! På en måndag dessutom ;)

    SvaraRadera
  4. Underbart att få känna sig nöjd och glad med sin dag!!

    SvaraRadera
  5. Peace in mind: Välkommen! Positiva vibbar gillar jag att sprida! Försöker se det "braiga" i det mesta!!! Och gråter som sagt....

    I will: Tack! ;)! Känner mig lite galen själv för tillfället. Kär och galen!

    Imitthuvud: Hej! Ja, skön känsla!

    SvaraRadera