söndag, maj 12, 2013

När man har huvudet i ett............

....... rosa moln är det lätt att missa grejer. Alltså grejer "in the real world". Som att hämta kids på en bestämd plats en avtalad tidpunkt.
"Va, skulle jag......."?????
"I´m on my way.....????
Eeeeeeh....... vart ska jag???????
Eller att man skulle bakat 2 sockerkakor till en vårkonsert alldeles om en strax.......
"Det är i alla fall inte nyttigt med bakverk......", ett tappert försök att släta över glömskeriet.
Men de är snälla med sin virriga moder. Suckar, himlar med ögonen och så kan jag fortsätta drunkna i de där ögonen. Som får mitt hjärta att göra hoppsasteg!
Jag HAR huvudet i ett rosa moln..................

6 kommentarer:

  1. Grattis!
    Se till att hålla huvudet där länge.

    Markattan

    SvaraRadera
  2. Hoppsan! Är det någon man känner?

    SvaraRadera
  3. Men Cina! Vad roligt :) Rosa moln är kul. Varar de så varar de, i annat fall kommer det ett nytt rosa moln!
    Har du missat mitt mail på fb för säkert en månad sen? Kram!

    SvaraRadera
  4. Härligt! Jag sa till en vän på facebook idag att nu känner man livet i sig och så får man lust att skrika ett vårskrik :)
    Så trevligt med rosa moln! ♥
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Markattan: Jag ska göra vad jag kan! Lovar och svär! ;)!

    Spader Madame: Nä. Okänd. Från ICA..... !

    I will: Det är så himla najs!!!

    Cicki: Precis så känns det!

    Ezter: Rosa moln är bäst! Jag ska kolla fejjan!

    Carina: Vårskrik är grejen! Precis som rosa moln!!!!

    SvaraRadera