onsdag, maj 01, 2013

Onsdag it is!

Finally! ... blev det onsdag. Den här taxirörelsen avslutades vid pass 1-blecket i natt. Då hade jag skjutsat hem ungdomar till höger och vänster och ja. Sen somnade jag i soffan. Jättedumt. Borde ju lagt mig i sängen direkt men jag är nu en vanemänniska och jag avslutar alltid kvällen en stund i soffan........ Nu återstår att vänta på signalen att jag ska hämta hem Store Bror som varit och lanat hela natten. Dataspel och kebab. Livet på en pinne. Tycker han.
Själv tycker jag att det är härligt att solen skiner och mäjbi orkar jag dra bort presenningen från altanmöblerna..... det är i så fall allt jag mäktar med. En förkylning har slagit klorna i mig och allt går i ultrarapid. Man vill ju vara pigg och friskt nu när VÅREN äntligen kommit!

1 kommentar:

  1. Krya på dig Cina. Nu komemr våren och hjälper dig att bli pigg igen. Kramar

    SvaraRadera