söndag, december 29, 2013

Trött, trött o jättetrött

Store Bror åkte till träningen tidigt i går morse, 07.10. 
08.16 ringde han desperat sin ömma moder då han drabbats av magsjuka de luxe. På gymet. Jor´å. Jag fick hem honom. Till slut.
Han parkerades på övervåningen och jag ägnade resten av dagen åt att äta vitpepparkorn och klorina radhuset. Det har lyckats så här långt. Alldeles strax får han komma ner igen……..
Annars går dagarna sin gilla gång. Jag är trött. Supertrött. Höstens livtag med depp-troll och advokatbråk har satt sina spår och ja, jag är trött. En vecka kvar på ledigheten. Jag njuter!

5 kommentarer:

  1. Spader Madame: Vila är grejen! Kram to you to!

    SvaraRadera
  2. Jag är också trött. Så totalt slut. Ändå har detta året varit riktigt bra för min del!
    Stackars Storebroren! Hoppas han kryar på sig snabbt och är den enda i familjen som drabbas! Kram!

    SvaraRadera
  3. Fy för magsjuka! Det hoppar man gärna över! Hoppas att han kryar på sig snabbt och att ni andra klarar er :)
    Kram

    SvaraRadera