lördag, december 06, 2014

Ljuv musik!!!!!!!

Igår var det julfest med jobbet. En lyckad sådan och jag somnade trött, mätt och nöjd. Skötte tonårslogistik via telefonen och det gick ju bra det med. Är man sambandscentral så är man........
Ikväll ska jag på konsert med Tommy Körberg. Ack ja! En högtidsstund väntar och ett vet jag: han kommer vara mätt o go' då Största Systern är kocken för dagen och ska laga mat till honom och gänget. 
Jag har redan börjat värma upp öronen, Tompas ljuva stämma ljuder i radhuset. Hjärtat är kanske inte lika begeistrad men. Är man med mig så får man Körberg på köpet. Det är en deal!

2 kommentarer:

  1. Han blir troligen lika begeistrad!!! Njut för mig också!

    SvaraRadera
  2. Får se om det blir en kommentar, jag lyckades till slut få upp en kommentarsruta men vet inte hur. Härligt med Tommy K konsert

    SvaraRadera