onsdag, december 17, 2014

Och bilen går bra!

Bilen gick igenom besiktningen utan en endaste anmärkning. Hurra! Man blir ju glad.
Idag ska jag till tandläkaren. Hoppas att jag också går igenom den besiktningen utan anmärkning.
Tänker varje år att jag ska styra om dessa två besök så att det inte blir veckan före jul. Kommer jag ihåg det sen? Nopes.
Ikväll står det "julklappsinhandling" på min ena lista. På min andra lista står det "lägg dig i soffan, titta på ett avsnitt av Homeland och ät praliner".
Får se vilken lista jag tänker gå efter………….

9 kommentarer:

  1. Håller tummarna att du också går igenom, det är så tradiga pengar både med bil och tandläkare men en nödvändighet. Lycka till och välj rätt på din lista :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nödvändigt som sagt men det gick bra, både med mig och bilen!
      Listvalet blev …… julklappshandling. ;)

      Radera
  2. Hoppas du lyckas lika bra som bilen! Yngstas fick en anmärkning, handbromsen bak, men det behövde kanske bara smörjas upp. Sen var Maken o jag i Ullared fixade några byten och handlade julklappar för mammas räkning. Idag ska vi köra till HBG och fixar där förhoppningsvis det sista.
    Sen ska jag göra ingenting :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japps! Jag gick igenom jag också! Hurra! Göra ingenting är bra!

      Radera
  3. Hinner bägge sakerna om du inte handlar för länge!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Handlingen gick som tåget. Det blev glöggmys istället. Stod ju inte alls på listan…..

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Jag skulle välja pralinerna, men så var jag ju och tränade Fuego igår och skakade loss några kalorier :-)

    SvaraRadera
  6. Det blev inga praliner….. glögg och pepparkakor! Fuego….. miss it. Jag tränade på lunchen, cirkelfys!

    SvaraRadera