måndag, december 29, 2014

Måndag

Jag är fortfarande ledig och tänker inte tänka på vardagen och allt råddande angående sysselsättning för Store Bror som väntar. Jag har satt vardagen "on hold" och så får det vara en vecka till.
Har tvättstugan idag och det är något lugnande över det. Nytvättade lakan, fint vikta och inlagda i det faktiskt nystädade linneskåpet (det gick inte att trycka in den minsta näsduk så det var nödvändigt).
Lilla Systern ska klippa mig och jag ska se några avsnitt av House of Cards. Nästa säsong börjar i februari och vill vara uppdaterad. Viktiga grejer!!!!!

1 kommentar:

  1. Låter himla bra! Så skönt med personlig frissa!
    Vi fick en smärre chock. Maken hörde på Västnytt att en villa brunnit ner i närheten av där vi bodde innan. Hans systersons familj köpte sommarställe där för några år sen. Där ligger en del hus och enligt tidningsartiklen jag hittade lät det inte som deras. Men det var det. Mamman och två barn var ensamma kvar. Det började brinna i natt. Tack gode Gud att brandvarnaren fungerade och de hann ut alla tre! Känner mig skakig än...

    SvaraRadera