söndag, oktober 11, 2015

Alla dessa beslut

Alla kidsen inklusive barnbarnet befinner sig på böljan den blå med sin far/morfadern för att fira en födelsedag. Det betyder att jag är solo i radhuset, bara rår mig själv och katten. Det toppar jag med att sova till klockan 11. Utan huvudvärk. Kan inte påminna mig om när det hände senast. Och jag är fortfarande trött. En förkylning känns i antågande så det är väl därför.
En helt oplanerad dag, nåja, en halv sådan, ligger framför mig och jag funderar på om jag ska ta mig hem till Hjärtat och sitta i hans kök och titta på när han monterar luckor i köket? Prova hans nya kaffemaskin? Eller helt enkelt ligga kvar i soffan och maratontitta på "Scandal" och dricka te med katten på magen??? Svåra beslut så här mitt på blanka söndagen……...

1 kommentar:

  1. Men, inte mycket slår att se andra arbeta,så du tog dig väl till Hjärtat?

    SvaraRadera