torsdag, december 01, 2016

Som det är. Precis idag

Status i radhuset:
Antal ouppackade resväskor: 1
Antal upphängda adventsstjärnor: 0
Antal födelsedagar inom kort. Mycket kort: 2
Antal sovtimmar för radhusinnehaverskan: Alldeles för få
Antal ideer vs dygnets timmar: Alldeles för många

Igår kom Hjärtat och sågade hål i min nya tv-bänk. Ja, han sågade ju inte helt random utan efter order. Strikta sådana. Jag jobbar lite så, får en idé och så ska det vara precis så. Han hade en egen ide och jag hade lite svårt att andas där ett tag men så tänkte jag: What the heck. Så han fick göra som han ville men jag kunde inte titta på. Det blev bra. Så klart. Så numer har vi sladdarna till tv-boxen dragna genom ett hål på baksidan istället för i härs-och-tvärs-härva framför. Snyggt. Prydligt.

2 kommentarer: