lördag, augusti 19, 2017

Nöje före nytta

Egentligen borde jag lämna in min mobil och få det krossade glaset fixat. Men det blir bara inte av, fallet under kontot "tråksaker som bör göras". Nä. Jag är mer för saker på "roliga-hitte-på-saker"-kontot. Som att sticka till Söderköping över dagen, äta lunch vid kanalen, gå flera varv runt stan och sen häva ett köpstopp.
Alltså. Om man springer på en jacka till 70% nedsatt pris så hävs köpstopp automatiskt. Sån är lagen! 
Köpet kan också definieras som tröstshopping då mitt öra sprängvärker och dropparna hjälper nada och inget. Nu mot lördagsmys! 






3 kommentarer:

  1. Dumma öra! Jag la upp blåa bänken på insta. För dig😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis. Dumma öra! Såg bänken och fick längtansvärk!

      Radera
  2. Som att sticka till Söderköping över dagen, äta lunch vid kanalen, gå flera varv runt stan och sen häva ett köpstopp.



    หีฟิต

    SvaraRadera