torsdag, augusti 03, 2017

Stilla och lugnt .....

..... flyter det mesta på för närvarande. Brottas lite med katastroftankar just bara därför. Är ytterst ovan vid "sin gilla gång" men det är ju behagligt! Kan rent av vänja mig!
I morse knorrade det dock lite men det var självförvållat. Klockan 06:05 stod jag utanför vårt badhus redo för morgonsimning. Så synd att det inte öppnar förrän 09:00 då! Något förvånad blev jag men hade så klart läst lite kors i öppet-tiderna. Det blev en promenad och duscha på jobbet istället!
Jag har hunnit umgås med mamma och min moster som är på besök från USA, promenerat och lyssnat på ljudbok varje kväll, storhandlat, busat med barnbarnet och somnat i soffan. En lugn vecka.

Jag, mamma och moster. Kvinnokraft!

1 kommentar:

  1. Så snopen du måste ha känt dig när du stod där vid den låsta dörren! KUl att träffa långväga-moster!

    SvaraRadera