onsdag, april 11, 2018

Autopilot på

Autopiloten har tagit mig fram till onsdag. Det är väl onsdag idag??? (Kollar i almanackan ...). Jo. Onsdag. Mötena igår gick så här: ett bra, ett hyfsat med utvecklingspotential och ett katastrofmöte med fel person på plats. Ska försöka fixa till ett nytt med rätt person. Ska bara pusta ut lite.
Efter allt tänkte jag åka hem och lägga mig på soffan men jag åkte till gymet och lyfte allt jag orkade för att bli av med frustration och oro. Orkar inte tänka där, bara göra, vara fokuserad.
Sen åkte jag hem, låtsades inte om att det skramlar överallt i Lilla Systerns bil, lagade köttfärssås till ett helt kompani 22:30 och förstår att jag håller på att varva upp och måste skruva ned tempot. Jag inser det i alla fall. Djupandades och somnade väl vid ett-tiden.
Idag är en annan dag. Har andats flera gånger och ikväll tänker jag bjuda Lilla N på middag. Bara han och jag. Ja, det blir köttfärssås. Med ”skabetti”. Over and out!

1 kommentar:

  1. Skabetti är ju livet! Hoppas du får en riktigt mysig, nedvarvande stund med lilla N.

    SvaraRadera