lördag, april 14, 2018

Lördagsfrid

Största Systern, hemkommen från Kuba, är hemma över helgen. Hon och jag har varit på utflykt idag, besökt en heminredningsaffär, ett galleri, en keramikverkstad och en ost- och blomaffär. I ostaffären inhandlades lördagsgodiset i form av just ost och sen frossade vi på en chèvre- och valnötsvåffla i Sundbyholms gästhamn. Vi kunde sitta ute och äta, bara en sån sak. Alltså en lugn och fin dag. Därefter har jag fixat på ytte-pytte-tomten, krattat, planterat lite penséer med ”hjälp” av ungar på gården och druckit kaffe på verandan.
Jag pustar ut. Skönt!

1 kommentar:

  1. Så himla mysigt! Vi körde till husvagnen efter att fått höra att allt var bra med lilla familjen. 6 grader hela dan. Vi fick upp tältet men jag satt med fleece på och filt om mig hela kvällen. Frös så jag skakade! Hälsa fina tösen😍

    SvaraRadera