måndag, april 02, 2018

Bilfix och soffhäng

Dagen idag är en lugn dag. Sov länge och åt frukost länge. Hjärtat åkte på en mc-tut, jag tittade på en dokumentär om Avicii. Sen mixtrade jag med Lilla Systerns bil. Jaja, jag hade fått förhållningsorder och instruktioner hur jag skulle göra för att fixa värmen i bilen: man vattnade den = fyllde på vatten i systemet och voilà! Värmen funkar igen! Därefter byte av skyltbelysningen och en tur till biltvätten. Ett dagsverk tänker jag och har därefter parkerat mig i soffan i radhuset. Är trött och låtsas inte om att solen skiner från en klarblå himmel. Vårkänning a la låg. Botas med bra serier, mängder av gott te och en tupplur. 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja. Vi får göra som Mia Skäringer säger: ”skalla dagen” fast ”skalla våren”! ❤️

      Radera
  2. Nu ger jag upp. Provat tre ggr från wpkontot. Godnatt

    SvaraRadera