torsdag, april 19, 2018

Sånt jag märkt 2.0

* att jag tydligen är ”allergisk” mot ett visst yoga-pass, det framkallar migrän. Har gjort uppehåll på just det passet ett slag - ingen migrän. Yogade igår och idag fick jag pallra mig hem från jobbet p g a just migrän.
* att jag har för mycket i huvudet, snurrar till plats och tider, säger fel, glömmer vad folk heter och vad jag ska göra. Det är otäckt och stressande i sig.
* att jag är ledig i morgon för att åka på bussresa till Ullared. För att klara den biffen har jag skrivit listor, noga förberett kläder, matsäck och migränmedicin. 
* att jag p g a ovanstående beställt väckning och hämtning. Lämnar radhuset i morgon kl 05:30. Egentligen en vanlig fredagsrutin fast istället för badhuset blir det shoppingresa.
* att jag nog borde lägga mig nu!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar massor! Vad roligt :)
    Sluta med den yogan, verkar ju synnerligen dumt!

    SvaraRadera
  2. Du kanske ska vara hemma ett tag, från jobbet? Tänker att du känner igen tecknen, men ta hand om dig <3

    Jag har aldrig varit i Ullared! Vet inte om jag skulle våga mig dit, för alla människor :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Behöver definitivt tänka till kring att ta hand om mig! ❤️
      Jag vågade till Ullared men kommer troligtvis inte att åka tillbaka p g a mycket folk och då sa alla ändå att det inte var så mycket folk! Men vi kollegor hade kul och trevligt!

      Radera