söndag, april 22, 2018

Sånt man lär sig

Ullared. Fenomenet. Nu har jag gjort det och det kommer troligtvis inte hända igen. Att åka iväg på resa och ha kul med kollegor och kompisar, absolut. Men multishopping, no!
För mycket folk, för mycket ljud och intryck och tja, för mycket helt enkelt. Vi fyra som delade stuga hade roligt, trevligt och bra vilket räddade hela upplevelsen. Jo. Jag har mycket saker med min hem, mest till mig själv, hurra! Gick loss på träningsklädesavdelningen vilket ändå kändes som en bra strategi och det lär dröja innn jag handlar nytt igen. Bra vanor ska belönas och eftersom det känns att jag fått träningsvana så, hey, Bring it on. Så då gjorde jag det.
Idag är en absolut lugn dag. En tyst dag. Systemet måste stilla sig.

2 kommentarer:

  1. En helg på våren är nog inte bästa tillfället. För min del är Ullared enda stället jag inte får panik av shopping. Lugnt och gott om plats....

    SvaraRadera