onsdag, juni 13, 2018

Packad och hejdå bilen!

Jag haver packat färdigt och konstaterar att två par skor åker med i en extraväska på pakethållaren. Packningen väger 4.9 kg + skorna. För 26 dagars semester tycker jag att packningen väger lätt. (Fly mig en rejäl resväska med hjul, plats med fluffigt badlakan, pocketböcker i mängd  och fem par skor. Bland annat). 
För övrigt idag har jag varit inblandad i en diskussion på jobbet som gav mig en lektion i att ”för-jösse-namn-stå-på-dig-människa” och det gjorde jag. Sen behövde jag andas ut på balkongen och efter det tog jag lunch och åkte och skrotade Lilla Systerns bil. Det gick med en faslig fart och var över på en kvart. Snipp snapp slut, så var Renault-sagan slut!



Hejdå bilen! Superfin utanpå och inuti men med 1000 fel. 

4 kommentarer:

  1. Då ger ni er snart iväg! Ett par gympadojjor och ett par sandaler, vad kan mer behövas? Undrar hon som inte har fler skor än så....

    SvaraRadera
  2. Men alltså, packningen? HUR är det ens möjligt att packa så lite?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe! Undrar jag med egentligen. Lättaste hittills o får se om jag tänkt rätt!

      Radera