lördag, juni 02, 2018

Juni. Grönt.

Veckan har svishat förbi. Vakna, jobba, äta, sova.  Nio dagar kvar att jobba. Ser ljuset i tunneln! 
Morgonsimning igår i vanlig ordning med efterföljande frukost. Skön start. Köpte kycklingsallad i matsalen till lunch. Den var unken och ofräsch men jag orkade inte gå tillbaka och klaga. Helt olik mig då den faktiskt inte gick att äta. 
Kvällen tillbringades på hojen och sen framför tvn, Lets dance. Somnade någonstans mitt i där ....
Idag kommer Stora Systern hem och hela gänget ska gå på matmarknad i stan. Tänkte mig även premiärdoppet utomhus. I alla fall blir det en lugn dag. 

1 kommentar:

  1. Tog premiärdoppet igår och Maken idag. Det var ca 20 grader. Jag badade 5 ggr idag...
    Bläh för äcklig sallad! Hurra för att Stora Systern kom hem!

    SvaraRadera