onsdag, oktober 24, 2012

Avslutning

Mitt i veckan. Nyss hemkommen. Har avslutat en kurs ikväll. En "överlevnadskurs". Hur man med nya verktyg går vidare i livet utan att vara Häxan Surtant och älta ihjäl sig för att vissa saker i livet gick rätt åt skogen. Är stolt för att jag tog tag i den delen och genomförde det. Nu är det upp till bevis för mig själv. Att använda dem. Verktygen. När de behövs.
Lite tända ljus, en kopp te och en stund i soffan får avsluta den här onsdagen. Lite musik på det!



3 kommentarer:

  1. Härligt! Njut av din stund med te och tända ljus. Själv kryper jag snart till sängs..zzZZzz

    SvaraRadera
  2. Vad förnuftigt att ta en sån kurs! Det borde nog jag också, mästarinnan i ältande...
    Njut av din sköna kväll!

    SvaraRadera
  3. Låter som något man skulle behöva! Njut nu!

    SvaraRadera