onsdag, januari 28, 2015

G(l)ömma nyckel

I morse, när Hjärtat åkte till jobbet, hörde jag hur han gick ut och sen kom in igen och ropade till mig:
"Nycklarna ska inte sitta i låset på utsidan av dörren hela natten"!
Really?
Jag tycker det blir lite mer spänning i tillvaron på mitt vis.
Kommer det in någon på natten?
Står bilen kvar på morgonen? (eftersom bilnyckeln sitter på nyckelknippan och bilen står två meter från dörren).
För övrigt är jag trött, trött på att vara sjuk och som grädde på moset har jag fått en finne på hakan.
En bra dag. Not.

3 kommentarer:

  1. Ofta när man gör sådana där dumheter har man ändå någon slags tur tycker jag.. Det är ingen som kliver in.. det är ingen som stjäl bilen. Skönt iallfall att det gick bra!

    SvaraRadera
  2. Så skönt! Trodde bara det hände här!

    SvaraRadera
  3. About Alice och Ezter: Mycket skönt! Särskilt som det inte var mitt hus….

    SvaraRadera