onsdag, januari 21, 2015

Service på riktigt

Bilen. Blev undersökt och fick sin diagnos igår: hjullager och något med bromsarna, vilken dag som helst så är den hel och fin igen. Hurra! Kostar "bara" liten skjorta……
Igår fick Lilla Systern sin efterlängtade julklapp, ett saxhölster. Jag beställde det i god tid innan jul men det var restnoterat och det skickades ett annat som kompensation. Ett dyrare, som försäljaren sa, "det finaste och mest populära", till samma pris.  Men det föll inte frisören på läppen utan skulle bytas och det gamla skickas tillbaka.
Jag har sällan eller aldrig träffat på så trevliga, serviceintriktade människor som på det här företaget. De har verkligen engagerat sig att det ska bli bra och man blir ju glad på riktigt och så kan man ju tänka sig att handla där igen.

1 kommentar:

  1. Absolut! Bra service är a och o. Skönt med bilen! Vi har servat den ena idag. 2.900, billigare än väntat, men på tok för dyrt ändå!

    SvaraRadera