torsdag, januari 15, 2015

Man får väl önska sig?

Det gick inte så bra i tävlingen så det deppas i vissa delar av radhuset. Vi andra kommer med glada tillrop och peppar så gott vi kan men man når ju inte riktigt hela vägen……
Det går över.
Så småningom.
Jag hoppas att vädret också går över så att det går att ta sig fram helskinnad. Har ramlat två gånger och smällt i svanskotan igen. Det gör ont och jag gör inga hoppsasteg direkt.
Nä.
Ge mig snö, fyra minusgrader och strålande sol, turskidor, en termos varm choklad så blir jag glad. Det är ju lite kvar av vintern och då kan det väl få vara vackert?

6 kommentarer:

  1. Du har inte funderat på broddar?
    Stackars Lilla syster! Era tillrop hjälper nog inget vidare just nu, men de når väl in ändå och finns där. Kram till henne!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har broddar. Ska bara ta dem på mig…. skulle ju bara...

      Radera
  2. Klart att du kan få allt du önskar dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju det önskningar är till för tänker jag! ;)

      Radera
  3. en på mitt jobb ramlade igår och bröt handleden, gå försiktigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kryper nästan…. en på mitt jobb ramlade och bröt tummen. Många frakturer hör man talas om.

      Radera