söndag, februari 08, 2015

När det bara snurrar i skallen och nästan ingenting blir gjort i alla fall

En helt oplanerad söndag är här och då väller det över mig, alla de här projekten jag går och grunnar på egentligen mest hela tiden. Rama in bilder, sätta upp den där väggtexten jag har på lut, plantera krokusarna jag handlade igår i de fina krukorna, måla bänken i hallen, slipa och olja in köksbordet, lägga på ett andra lager färg på tavlan jag grundat och börjat lite med, montera ned taklisterna i Store Brors rum och göra fint i skarven vägg/tak i stället……

Det jag gör:
Bakar bullar.
Handfast, vant, enkelt och förhoppningsvis gott till eftermiddagskaffet.
Har också ringt och gratulerat kidsens farmor som fyller år idag och så fick vi en pratstund.

5 kommentarer:

  1. Bullar är aldrig fel. Önskar du bodde närmare så jag kunde komma över och fika ;)

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa att du så smått börjat måla igen. Ser fram emot att få skåda nya alster. du är bäst :-)

    SvaraRadera