måndag, januari 30, 2017

Lata dagar 1.0

I morse var jag med på ett yogapass. Body les Miles eller nåt. Passet leddes av en skön yngling från Tyskland, han pratade engelska tack o lov. Den unge herrn var väldigt vig, väldigt stark och väldigt förstående för bulliga damer som böjde fel ben åt fel håll ideligen och inte alls var så viga ... lite pilates var inblandat också och om ni tycker det ser att vara lätt som en plätt: det är det inte! 
Näväl. Jag är ju en envis själ och kämpade på i 55 minuter. Den sista positionen var faktiskt en av mina bästa grenar, ligga bekvämt och slappna av. Det var tämligen enkelt också för kroppen var chockad av passet men glad över att äntligen känna igen en rörelse. Överalltihop sken solen! 
Sen badade jag och min nya bikini i poolen, kastade sten i havet med Lilla N och jag trivs här alldeles kolossalt. Har sovit middag i två timmar, strax middag och kanske en yatsy-turnering efter det. 

1 kommentar: