måndag, oktober 28, 2019

Det går framåt

Köket växer fram. Idag kom skåp, luckor och bänkskiva på plats. Inkopplat vatten men inget avlopp. Ännu. 
Spis, diskmaskin och fläkt skulle anlänt på onsdag men naturligtvis är det förseningar. Way not? Men så här nära har det inte varit på väldigt länge, för att inte säga aldrig.
Efter jobbet tog jag Lilla Systern i handen och åkte till Retuna, vår återbruksgalleria. God mat och jag letar efter en gammal stol till hallen. Någon sådan som föll mig i smaken hittade jag inte men en begagnad Picnic-korg fick följa med hem. Lite nytt innertyg och den blir perfekt till sommaren fikastunder i trädgården. Japp. Då ska det fikas. 
Lilla Systern hittade en vas och nöjda åkte vi hem. En helt ok start på den här veckan. 



Det tar sig, köket i det lilla rosa huset. Böcker och kartonger får agera tyngd åt limmad bänkskiva. Man tager vad man haver. 


1 kommentar:

  1. Så roligt, nu rasslar det till. Tittar på Bergs nu, men kollade de INGET innan de köpte???
    Du vet tavlan jag skickade bild på... jag fick den idag🤩tyvärr är vi inte eniga om var den ska sitta.

    SvaraRadera