onsdag, oktober 02, 2019

Ur led är tiden

Hela dagen har jag trott att det varit torsdag. Så är icke fallet och varje gång jag kommit på det har jag blivit lite besviken. Är sliten. Trött.
På jobbet ”råkade” jag radera lite grejs på en webbplats när jag och en kollega höll på att bygga om. Panik i kubik och var är ångra-knappen??? 
Det fanns ingen men efter lite pyssel kunde vi plocka tillbaka allt och det blev som innan. Nästan. Fortsättning följer. Suck. Ingen bra jobb-dag alltså.
På kvällskvisten meckade Hjärtat och jag ihop tre fönsterlampor på en skena och vips, har vi äntligen en lampa i matrummet. Tänt är’e här! Lite storhandling på det och sen är dagen slut. Den här onsdagen.

1 kommentar:

  1. Det är värdelöst när man är en dag före!
    Bra med lampa nu, det blir mörkt tidigt. Tur det löste sig på jobbet! Sov gott nu😴

    SvaraRadera