onsdag, januari 01, 2020

31. (Fast 1) 2020 kommer att se ut så här

Dagens inlägg får bli gårdagens egentligen. Dag 31 i
Den där om Jenny, decemberkalender

Hur året kommer att se ut har jag som vanligt inte en susning om. Med psykisk ohälsa är det svårt att veta hur tillvaron kommer att se ut från en månad till en annan och stora planer har en tendens att gå om intet och då blir jag besviken istället. Men. Jag önskar att jag kommer att kunna må bättre än jag gjort de senaste 12 månaderna. Det ska jag göra genom att fortsätta simma, se över min jobbsituation och vårda relationen med Hjärtat. Så klart umgås med mina kids och Lilla N. Det är själva grunden. Inget är utan dem så gamla de än är.

Jag vill också umgås mer med min mamma. Göra tillsammans. Baka, gå en promenad, åka till Ikea. Vi har inte så höga krav.

Jag kommer att få se Skottland. Stora Systern ska plugga i Glasgow en termin och ja, I’ll be there!

Simma, sy-juntan, gå med i kören igen, läsa och dricka te i rosa fåtöljen i farstun. Att ha tid till det för mig, det känns som bra bränsle inför 2020.

1 kommentar:

  1. Låter som en bra plan. Jag tänker försöka ta bättre hand om mig själv. Önskar dig ett gott år!

    SvaraRadera