torsdag, januari 30, 2020

Strutsmetoden

Jobbat och varit på massage. Fick pannkakor när jag kom hem som jag åt FAST jag vet att jag kommer att få ont i magen. Är bara så barnsligt förtjust i pannkakor så då och då får det vara värt det.
I flera dagar har jag flugit under radarn med ett samtal jag behöver ringa inför deklarationen eftersom jag sålde radhuset förra året. Varför har man ingen som fixar sånt åt en? Tycker det är jobbigt när jag inte riktigt förstår saker. Och det är ju därför jag måste ringa och ingen kan ju allt med en gång. Särskilt inte husförsäljningar. Väl????
Så dumt. Det tar bara energi att gå och dra på det. 
”Ring på en gång”. 
DET är en av mina läxor. 



Eftersom solen lyser med sin frånvaro har jag letat reda på de här raringarna bland alla bilder. Sol. Värme. Ljus. Som jag längtar!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild 🤗 Tack! Den behövde jag idag!
    Sådana samtal är aldrig kul. Lika bra du får det gjort. Säger hon som fått kallelse till cellprov. På sjukhuset fem mil bort? Det brukar göras här i byn. Så det måste jag ringa om. Helst igår....

    SvaraRadera
  2. If you're trying to lose weight then you need to start following this totally brand new custom keto meal plan diet.

    To create this service, certified nutritionists, fitness couches, and top chefs have united to develop keto meal plans that are productive, decent, cost-efficient, and satisfying.

    From their grand opening in January 2019, 100's of clients have already completely transformed their figure and well-being with the benefits a certified keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones provided by the keto meal plan diet.

    SvaraRadera