måndag, januari 13, 2020

Måndag vs me 0-1.

Jag har lyckats navigera denna måndag som en Queen. Så till den milda grad att jag lyckades övervinna min trötthet och åkte direkt till biblioteket efter jobbet. Strosade runt och lånade en hel hög. Lilla Syster ringde och ville ha sällskap till stora köpcentret så det tackade jag ja till. Så fick vi två en stund och hon hittade en skidjacka på rea och jag nya skor för nästan inga pengar alls. Sen åkte vi hem till rosa huset, pratade ännu mer innan hon drog iväg till sitt. En ovanligt bra måndag. 



En boktrave på bordet. Kvällslektyr.

3 kommentarer:

  1. Jag har läst allihop! De är bra👍🏼
    Mysigt att shoppa med Lilla Syster!
    Sov gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är mysigt att göra det, ta en shoppingrunda med dem ibland. Jag brukar undvika att gå i affärer men när hon frågar vill jag hänga på.
      Får se om jag också gillar böckerna då!

      Radera
    2. Lättsam läsning är sällan fel.

      Radera