fredag, april 17, 2020

Ett ett-årsjubileum

Igår var det ett år sedan det lilla Rosa huset kom in i våra liv. Jag knarkade Hemnet och så dök det upp, jag skickade en länk till Hjärtat, hus-karusellen drog igång och nu sitter vi här. I dröm-huset. Kan inte tänka mig ett bättre ställe att bo på och det känns rikt. Priviligerat. Trädgård till mig, uthus till Hjärtat och så husETT: det lilla rosa. 
Idag skiner solen, morgonkaffet har jag druckit i uterummet med redan 15 grader. Kontoret väntar - matrummet. 
Ingen simning idag, har känt mig hängig och lite snuvig och tar inga risker. Denna vecka har varit lite lugnare än de tre föregående och ja, det kommer ikapp. Känner mig trött och seg så det blir skönt att ta helg så småningom.

Länken jag skickade till Hjärtat. Vi åkte förbi direkt .....

2 kommentarer:

  1. Grattis🥰 Just det jag frågade häromdan😉
    Så roligt att ni trivs så bra!
    Jag har haft videosamtal med doktor idag. Det fungerade bra. Hon skrev ut penicillin, sen efter kanske 10 minuter kom det ett sms att receptet var skickat till apoteket.
    Krya på dig!

    SvaraRadera