tisdag, april 05, 2011

Hej Sol!

Va?! Är det redan tisdag?! *tittar yrvaket upp*........ Närrå. Jag vet precis vilken dag det är. Och inte har jag städat bort mig själv heller, även om det hade kunnat hända efter det häftiga förrådsröjet i helgen. Mycket sopsäckar och kartonger blev det. Loppislådor, 1 spara-låda! men allra mest släng-bort-så-långt-det-går-grejor. Tiden i övrigt går åt till att försöka få till ett bra åtgärdsprogram i skolan, baka till handbollscupen kommande helg och tja. Jobba lite. Solen skymtar då och då så det finns ju hopp om varmare tider. Lovely!

5 kommentarer:

  1. Det är härligt att se solen igen! Och att rensa litet grand! Totally lovely!

    SvaraRadera
  2. Och nu är det redan onsdag :)
    Oj vad veckorna går och våren jobbar på lite i taget och det känns skönt.
    Förrådsröj brukar vara ett säkert vårtecken ;)
    Ha en fin lillördag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. jo solen gör gott, Å-program så du är lärare,

    SvaraRadera
  4. Mycket att göra IRL alltså.. Så är det för mig också.. för mig är det träning, träning, träning som gäller.. Och himmel så mycket bättre jag mår i kroppen av det.. ja, om man bortser från träningsvärk förstås! Hahahha..
    Kram på dig!

    SvaraRadera