onsdag, april 20, 2011

Färgchock

Under stundom är det ju ingen ordning alls varken här på bloggen eller i IRL. Så vad göra? Jo, man får helt enkelt ta en sak i taget och konstaterar bland annat att deppighet i all ära men det är ta mig f-n så mycket roligare att deppa i ett färgglatt kök. Apropå att Hemtex med superduperrea låg mitt i vägen när jag skulle hem från utställningslokalen igår eftermiddag. Kanske visar jag upp härligheten här på bloggen ändå, när the kids har hämtat sig från färgchocken?!

5 kommentarer:

  1. Hej du begåvade målarinna! Vill önska dig en bra påsk med mycket blommor och påskgodis! (Att måla av naturligtvis.)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vill se!
    Ha en skön och bra påsk :)

    SvaraRadera
  3. Maud: Åh! Tack detsamma! Glad blir jag! Kram!

    Maj: Ska bli!

    Ezter: Detsamma till dig!

    SvaraRadera