onsdag, april 27, 2011

I väntans tider.........

Återhämtningen efter magkrånglet går finemang. Det ska bli bra det här! Tack för alla varma omtankar, de värmer!
Idag har jag blivit utskriven ur arbetsträningsprojektet och ska nu stå på egna ben och jobba "på riktigt" från 1 maj. Få lön minsann! Jag börjar på 25%, skynda långsamt är både min och min mages melodi hädanefter. Det har jag firat med en liten kopp kaffe. Vet ni hur svårt det är för en kaffetant att inte få dricka kaffe? Himla svårt kan jag rapportera. Kaffe stod inte på ordinationslistan från Doktorn. Men den som väntar på något gott......

8 kommentarer:

  1. Klart du måste ha liiite kaffe iallafall! Skönt att du mår bättre! 25% jobbar jag. Känns futtigt ibland, men när jag provar på mer säger kroppen direkt ifrån. Så det är nog lagom. Man får va glad för det lilla :D

    SvaraRadera
  2. Skönt att du återhämtat dig från magäventyret. Får intrycket att du bytt gå-i-väggenstress mot magsårsstress. Kanske dags att försöka släppa kontrollbehovet?

    SvaraRadera
  3. Hoppas det kommer att fungera bra med att jobba. Sköt om magen, magkatarr/magsår är inte att leka med.

    SvaraRadera
  4. Grattis till kommande lönen! (tänk att många tror man får massor när man får sjukpenning!). Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att det inte var hjärtat som spökade i alla fall.
    Krya på dig och va rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, vad du har fått utstå senaste veckan! Längesen jag hälsade på dig här. Jag har varit "out of blogging" för en lång tid. Bara lagt in någon bild då o då. Men nu gör jag reklam för min bok, Himmel och Pannkaka! Socialsekreteraren som gick in i väggen.En resa över 11 år. Det är skönt att ha kommit till nästa station och nu finns boken till förhandsbeställning på nedanstående länk.
    http://www.litenupplaga.se/771
    Där kan du läsa mer om innehållet. Ha det gott! Kram Christina

    SvaraRadera
  7. Skönt att du får börja med 25%.. hoppas också att du verkligen får känna efter när det är dags att öka på tiden.. att inte FK har en färdig tidsplan för dig..

    Liiite kaffe måste man väl ändå få i sig.. säger jag som inte dricker kaffe.. Hahahaha..

    Krya på dig och ha en underbar valborgsmässohelg.. Kram!
    //Pia aka Anjocapi

    SvaraRadera