måndag, december 03, 2012

Hip hip hurra del IIII

Här står födelsedagarna som spön i backen och idag sjunger vi för Lilla Syster som fyller 15 år! Precis som idag var det då kallt och massor med snö. Hemma i villan fanns då en Mormor och en Farfar och passade övriga syskonskaran. Har ett litet minne av att det var sexårskalas för Stora Syster men om det brydde jag mig inte precis då. När´å. Jag låg och snusade på nyfödd bebisprinsessa. Lovely!
Men tiden går och idag är det femton ljus i tårtan. Hip hip hurra för Lilla Syster idag!

Min "bebis" med San Francisco för sina fötter! Grattinäran Lilla Syster!

3 kommentarer:

  1. Största kramen till den godingen :) Hur kan hon ha hunnit bli 15 år???

    SvaraRadera
  2. Vilken fin "bebis" du har! Grattis till henne!
    Jag har också en bebis på femton och en på 18 och jag fattar inte hur det gått till ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till mamman och Lilla syster. 15. Lovely!

    SvaraRadera