söndag, januari 24, 2016

När man åker baklänges. Eller nedåt. Eller nåt.

Hittade mina blå sandaler, hurra! Tog  sedan den planerade middagsmaten och åkte till Största Systern med familj och hängde där hela lördagskvällen. Lilla N var i sitt esse och bjöd på stor underhållning. Sötnosen har sin mormor runt lillfingret. Vi åt majskrokar han och jag. Lördagsgodis....!
Åkte hem. Slötittade på tv.n till alldeles för sent och har sovit allt annat än bra.
Mitt system har ballat ur. Förra veckan blev för stressig, jag ser det på röda markeringar i almanackan och tänker att jag behöver inte se det röda för att veta, jag känner det överallt i kroppen.
Hej huvudvärk, ledvärk och "dra-ned-mig-i-botten"-känsla! Vik hädan! Dagen idag ska ägnas åt ego-boost med blå sandaler på. Provgår. Snart sand mellan tårna och kör-sång i morgon kväll. DET ska jag tänka på idag.

2 kommentarer: