måndag, juli 10, 2023

Botoxdag

Andra semesterveckan startar med strålande sol, 27 grader och botoxinjektioner mot min migrän. Nu ska jag komma ihåg och inte klia mig i ansiktet på ett dygn, när man ska tänka på det blir man varse hur mycket man faktiskt gör det. Blev därefter bjuden på lunch av Lilla Systern och i kväll kommer en kompis och hälsar på och stannar några dagar. Igår firade vi Lilla N.s åttonde födelsedag, han fyller på onsdag men då är han på andra äventyr. Det blev ett litet trädgårdskalas, mysiga grejer med bus, prat, skratt och tårta. Känner mig rik!
Jag hann även med att klippa gräsmattan och ett bad, sen lockade en bok och hammocken.
Har även lämnat nya prover men har inte fått någon läkartid, förra veckan var proverna sämre än veckan innan så det är klart en börjar undra vad som felas. Trött, yr, andfådd och huvudvärk. Mitt i semestern. Tar en dag i taget och det är skönt.






1 kommentar:

  1. 8 år? Minns så väl när du skickade sms att han var född… och bilden som kom😍 hade telefonen på laddning i förtältet minns jag.
    Hoppas dina provsvar är bra. Ja, man pillar i ansiktet mycket mer än man är medveten om.
    Nu regnar det så smått här igen. Hoppas du är piggare i morgon! Eval8

    SvaraRadera